My Dear Donovan
Top model Donovan McDaniel (Luke Ishikawa Plowden) is always in demand, but hides a deep secret: there is a woman from his past that he just can’t let go of. In a bid to track her down, he moves from the United States to Thailand. Meanwhile, Pam (Namtan Tipnaree Weerawatnodom) has taken a job at Donovan’s talent agency to help pay for her sick grandfather’s medical bills. When Pam is charged with taking care of Donovan and translating for him, she learns of his secret. Could this discovery lead them to despair – or an unexpected romance?