My Heroic Husband
Husband and wife Ning Yi and Su Tan Er travel to Lin An to expand their business, but their plans are shattered when the city falls to a violent rebel army, separating the couple in the chaos. Captured by the rebel leader Liu Xi Gua, Ning Yi is forced to serve as her strategist, while Su Tan Er desperately seeks a way to rescue him. With the city's fate hanging in the balance, will Ning Yi and Su Tan Er find a way to reunite and turn the tide? Adapted from the novel by Fen Nu De Xiang Jiao, this animated series continues the story of "My Heroic Husband".