My Life Is Murder
The Boyfriend Experience
Former detective Alexa Crowe is lured into the world of murder and mystery when her friend and colleague asks her to look into the death of a woman who fell from the balcony of a male escort.
Cycling groups are the ultimate opportunity for networking and power-broking. But when the CFO of a hospitality empire dies on his morning ride, Alexa must infiltrate the world of lycra and butt pads.
Alexa investigates the hit-and-run death of a young woman. Although the drunk driver involved turned herself in, Alexa believes the accident may be the work of an opportunistic killer.