My Lovely Journey
After Kang Yeo Reum (Gong Seung Yeon) failed to find success as a girl group member, she found work as a travel reporter at "One Day Travel," where she's worked for the past five years. However, despite her optimistic, positive attitude at work, Yeo Reum struggles with anxiety about what her future holds. O Sang Sik (Yu Jun Sang), the CEO of Yeo Reum's agency, Ogu Entertainment, tries his best to support her, in part due to his guilt about bringing Yeo Reum into the entertainment industry in the first place. As Yeo Reum travels across Korea and overseas, she takes viewers along on adventures so they can vacation vicariously through her, while also discovering more about herself and her place in the world. Along the way, Yeo Reum grows closer to fellow Ogu Entertainment member Lee Yeon Seok (Kim Jae Young), and they develop a friendship that gradually blossoms into romance. This drama was adapted from the novel "Welcome Back, Traveler" by Maha Harada.