Forest
Fearless emergency service worker Kang San Hyeok (Park Hae Jin) is blighted by memory gaps. But when his rescue work leads him to a seemingly enchanted forest, he starts discovering clues about his childhood. He also meets Jeong Yeong Jae (Jo Bo Ah), a passionate young surgeon who has just begun a residency in the forest. As they spend more time in the woodland, they feel a strange bond drawing them together. Could their pasts somehow be intertwined? Will they learn the truth in this forest? And could it bring them to love? This 2020 South Korean romantic drama was directed by Oh Jong Rok.