My Page in the 90s
Lin Huan Er (Wang Yu Wen) works as a love and dating advisor, sharing her tips on live streams for inquiring viewers. But when she's unexpectedly pulled into the pages of a classic 1999 romance novel, she's faced with an entirely new situation. After meeting novel character Gao Hai Ming (Chen Xing Xu), a sharp and cunning CEO, Huan Er pulls out every romantic tactic she knows to try and woo him, hoping that winning his heart will be the key to bringing her back to the real world. However, when she starts falling for Hai Ming for real, Huan Er is forced to reconsider the kind of happy ending she truly wants for herself. This drama was adapted from the novel "Zai Jian Ye You Shu" by Zhang Xiao Xian.
When a 2025 love advice streamer gets pulled into a classic 1999 cheesy vintage novel, she meets her match, a CEO who's sweet on the outside but shrewd within.