My Sunshine
In matters of the heart, Zhao Mo Sheng (Tiffany Tang) falls in love with law student He Yi Chen (Wallace Chung) during their university days. Initially hesitant, Yi Chen eventually warms up to Mo Sheng's vibrant personality, but their relationship is complicated by his foster sister He Yi Mei's (Jian Ren Zi) interference. Mo Sheng follows her father's advice and pursues education in the United States, where she marries and divorces Ying Hui (Kevin Tan). Seven years later, now a professional photographer, Mo Sheng returns to China and unexpectedly reunites with Yi Chen. Their chance encounter raises the question: will their love finally find the right moment? This is a four-episode condensed version of the 2015 Chinese romantic drama based on Gu Man's novel "Silent Separation."
Mosheng left for the U.S. seven years ago and becomes a photographer; she returns to China and meets her college ex-boyfriend Yichen, a lawyer.
Mosheng feels the heat from Xiao Xiao, her friend from college and a model; Xiao Xiao even tells Yichen that she wants to sue Mosheng.
While Mosheng is shopping, a guard hands her a wallet that he thinks she lost; from the old picture of her inside she realizes it belongs to Yichen.
Back in college, Mosheng joins the law club that Yichen belongs to; she rises to the challenge in front of her while Yichen plays it cool.
Yichen takes Mosheng out to eat when she returns the picture; Yichen's foster sister Yimei is upset to learn that they are together.