Mystery of the Black Demon Shark
Legends swirl around El Demonio Negro, a 50-foot shark in Mexico that has terrorized fishermen and tourists for generations. Is this an undiscovered predator? Forrest Galante hunts for answers in the most rugged and remote parts of the Baja Peninsula.