Namib
Legendary K-pop idol producer Kang Soo Hyun's (Go Hyun Jung) life and career are in shambles after a false accusation gets her ousted from Pandora Entertainment, a company she helped build. As the breadwinner of her family, she's desperate to find a way back into work to support her family, as her husband (Yoon Sang Hyun) gave up his career as a music producer to care for their son who lost his hearing in his childhood after a car accident. She decides to recruit music prodigy and former idol hopeful Yoo Jin Woo (Ryeo Un), who was also recently dropped by Pandora after failing to make debut lineups despite ten years of training, determined to finally make him into a star. Can Soo Hyun and Jin Woo find a way to help each other out and move past their hurt?