Naming the Dead Naming the Dead
There are 50,000 bodies lying unnamed and unmourned across America with no way of identifying them, until now. This powerful new series follows the DNA Doe Project - a leading organization in genetic investigation and identification - as they partner with law enforcement agencies to solve the coldest of cases, name these unidentified bodies, and bring resolution to families across the country.
The Hitchhiker
After exhausting all leads, coroner Scott McCord turns to the DNA Doe Project to try and identify one of the victims of serial killer Larry Eyler.
For 38 years, the identity of a Texas murder victim has been a mystery; police team up with the DNA Doe Project to find out who she was.
Detective Bryan Johnson's first case is a homicide; to solve it, he first needs to identify the victim, so he enlists the help of the DNA Doe Project.
For 28 years, the horrifying case of a young man who was burned alive sat on a shelf in the Atlanta Police Department; the case remained inactive; investigators have teamed up with the DNA Doe Project to attempt to identify the "man on fire."