Necronomico and the Cosmic Horror Show Necronomico and the Cosmic Horror Show
Miko Kurono, also known as Necronomico, graduates from middle school and decides to pursue her dreams of becoming a streamer. One day, as she’s with her childhood friend, Mayu Mayusaka, and her rival, Kanna Kagurasaka, she accepts an offer to play a new VR game. The game gives Miko the opportunity to take on mysterious challenges with other unique streamers she meets within the VR world.
Struggling streamer Miko Kurono joins VR game "KADATH" after top streamers collapse during live broadcasts.