Negotiator
Xie Xiaofei (Huang Zi Tao), the reluctant heir to a global business empire, finds himself unexpectedly drawn to Tong Wei (Yang Mi), a professional hired to represent his family's company during negotiations. Despite their initial friction, romantic feelings begin to develop between them. When Xie's family discovers their budding relationship, they strictly forbid the couple from dating. Undeterred by family opposition, the pair must navigate complex personal and professional challenges. A sequel to 2016's "The Interpreter," this drama explores love's ability to overcome familial and corporate barriers. "Negotiator" is a 2018 Viki Original Chinese drama directed by Liu Yizhi.