Night Court
Judge Abby Stone, the daughter of the late Harry Stone, follows in her father's footsteps as she presides over the night shift of a Manhattan arraignment court and tries to bring order to its crew of oddballs and cynics.
Judge Abby Stone follows in the footsteps of her late father Harry Stone as she takes over the night shift of a Manhattan arraignment court. When a public defender is needed, Abby sees potential in an unlikely candidate in former prosecutor Dan Fielding.
The Nighthawks
Abby pushes Dan to embrace his new role as public defender. Neil gets on board with Abby’s quest to improve the courtroom and quickly realizes why trying is for the birds.
Abby makes a mistake in the courtroom, she decides to adopt an all-business approach to get things back on track, but her new style catches everyone off-guard.
With Abby’s encouragement, Dan attempts to get venture back into the dating world but reigniting his love life proves more complicated than he anticipated. Gurgs and Olivia search for a new office and find something they weren’t expecting.
In desperate need of a new apartment, Abby turns to Gurgs and her unconventional real estate skills. Dan helps Olivia prepare for the biggest case of her career and a shot at redemption.