Noein
A futuristic inter-dimensional struggle of good versus evil with the highest of stakes: total annihilation of all space-time. Two friends in the present must now help freedom fighters from the future battle the evil dimension Shangri-La.
Atori still pursues both Haruka and Yuu. Karasu is heavily injured due to upholding the task of saving Haruka and Yuu and battling Atori. Karasu, however, gets stuck in the present timespace. Who else but Haruka can find him?
Some misunderstanding is created between Haruka's and Isami's relationship that causes inner hatred from Ai. Now, it seems Haruka has to weld their friendship back together again.