Soap Opera
Isabel is a promising screenwriter who aspires to write a big telenovela. When she gets her chance, she is betrayed by her mentor Lauro Valente, a famous screenwriter with writer's block. At the show's premiere, Isabel decides to confront him, but ends up becoming the main character of his telenovela. This gives her the opportunity to prove her creativity and to turn the plot in her favor.