Number Six
Won Tak (Lee Minhyuk), Min Joo (Baek Seo Yi), Eun Kyung (Woohee), Chang Kyung (Kwon Young Min), Se Joon (Kang Yool), and Se Ra (Han So Eun) were childhood friends who shared everything. Inseparable throughout their youth, they remained close until college. A decade later, long-buried secrets begin to surface, exposing a complex network of hidden emotions and unresolved relationships. As their seemingly perfect friendship unravels, they discover that even the most intimate friendships can conceal profound mysteries. The group must confront the truths they've kept hidden, challenging their understanding of trust and loyalty. This is a 2018 South Korean drama directed by Park Gi Hyeon and Park Seon Jae.