Off Grid
Claudio and Silvia Caruana have money, respectability, a 20-year marriage and two children who have never given them trouble. But when Claudio is engulfed in a financial scandal--and the main suspect in his colleague’s murder--the family has no choice but to flee, to save themselves and discover the truth. From Walter Presents, in Italian with English subtitles.