Oh My Ladylord
Oh Joo In, a top rom-com actress, has been aiming to repurchase her old family home. The second it goes on sale, she buys it back, but it turns out that Han Bi Soo, an award-winning crime-thriller scriptwriter who has turned Joo In down for several roles, has been living there.