Oh,Suddenly Egyptian God Oh,Suddenly Egyptian God
Welcome to the world of the Egyptian gods. This is where the famous gods of Ancient Egypt, from Anubis to Thoth, live their lives freely. How freely, you ask? Bastet appears out of nowhere, singing and dancing. Medjed is always stone-faced. Horus works a part-time job. Set is devoted to pulling pranks. Ra's off traveling and rarely comes home... All the Gods basically just do whatever they...
Anubis and Thoth enjoy a day off from work, and we get to see just what makes Thoth a god of wisdom.
Set and Horus are rival deities, but for all his scheming, Set seems to have trouble getting the edge over his falcon-headed foe.
Suddenly, Set is a phantom thief who has stolen a rare gem, with ace detective Horus on his tail!