One Day in October
One Day in October is a powerful anthology based on the harrowing true stories that emerged from the terrorist attack in Israel on October 7, 2023.
Three Ultra-Orthodox volunteers brave the most dangerous areas of Gaza to save lives.
After terrorists murder her husband and eldest son, Sabine embarks on a courageous fight to protect her remaining children.
Ellay, Ariel, and their daughter Yael suffer severe injuries when they narrowly escape a terrorist attack on their home, forcing them into hiding.