Red Alert
A terrorist invasion turns southern Israel into a war zone, forcing civilians into life-or-death situations. Based on the events of October 7, 2023.
6:29 AM
Families fight to survive as terrorists attack and chaos erupts across southern Israel. The Nova festival descends into carnage. Series premiere.
Nofar is shot as gunfire erupts at Nova. Kobi leads a rescue. Tali turns her car into an ambulance. Ayub hides with his baby. Ohad defends his family.
Ayub vows survival. Tali rescues her wounded son. Bat Sheva clutches her daughters as her son vanishes. Nofar fights to stay awake. Kobi is ambushed.
Tali ends her mission as help arrives. Kobi finds Nofar. Bat Sheva is rescued. Ayub hears his child say "Dada" for the first time. Series finale.