One of a Kind
Love Letter Walls
Grace uses a couple's courtship as inspiration as she transforms a dated 1960s home. Her signature design touches include personalized wallpaper and a custom backsplash sign that highlights their love for one another.
A couple that shares a bathroom with their young daughter calls on Grace and her crew to give them a master suite. Grace incorporates his background as a fifth-generation banker and her love of monograms into her design.