Onision: In Real Life
Greg Jackson, known to the world as "Onision," discovered YouTube when the platform was still in its infancy. He amassed millions of subscribers with his off-kilter and dark humor, but while his content is twisted, his real life might be more sinister.
Banana Power
Greg Jackson, aka Onision, has become one of YouTube's most controversial figures. After skyrocketing to Internet fame in the mid-2000s, the content creator begins a relationship with an underage fan named Shiloh.
You've Destroyed Me
The Onision saga continues as the world watches his toxic relationship with Shiloh implode. Before the dust can settle, Onision connects with a new teen fan named Kai, and allegations arise that Greg uses Kai to attract a slew of new, vulnerable victims.