Only Murders in the Building
Three strangers share an obsession with true crime and suddenly find themselves wrapped up in one when a grisly death occurs inside their exclusive Upper West Side apartment building.
True Crime
Upper West Side neighbors Charles, Oliver, and Mabel bond over a shared love of true crime. When a fellow resident dies in their building, the trio determine to solve the mystery and record an accompanying podcast.
Who Is Tim Kono?
The group begins researching the victim. Meanwhile, Mabel's secretive past starts to be unraveled.
Oliver employs his theater director skills to analyze the case. Charles & Mabel question an obsessive cat lover.
Believing the murderer might be a famous resident whom is difficult to access, the group seeks advice from a renowned podcasting host.
Mabel slips away on a solo mission tracking the victim's final days. Suspicious, Charles and Oliver follow her.
Mabel brings her new friends (and an old one) to her childhood home to meet her mother. Meanwhile, Detective Williams starts to have her own doubts about the case as she prepares for motherhood.