The 'Burbs
The Goddamn Brownies
Samira and Rob's new suburban life is upended when the Victorian across the street goes up for sale.
Mind Your Own Business
Samira becomes convinced that her new neighbor is up to no good and possibly involved in a crime.
When a neighbor's dog goes missing, Samira and her new friends break into the Victorian to find it.
A neighborhood block party brings secrets to light and Samira suspects that Rob is hiding something.
As glimpses of Rob and Naveen's past surface, Samira makes a discovery that changes everything.
The cul-de-sac crew goes on a mission to find answers and save a neighbor who may be in danger.