Oops! I'm in Jail
After rising taekwondo star Zhi Yao (Jack Tan) is forced to retire early after an injury, he falls into gambling. Unfortunately, he soon lands himself in debt, and in order to pay it off, a crime syndicate instructs him to work as a prison guard. There, he's tasked with taking care of an inmate crime boss known as Chihuahua (Tony Yang), but the strict, overly watchful eyes of his superiors like Jiang Yi Jie (Jasper Liu) make this a suffocating task. Zhi Yao's only escape is commiserating with his fellow rookie guards, as they suffer through harsh treatment and daily indignities from their bosses and inmates alike. Will Zhi Yao's connections with his colleagues help them all find greater purpose in life, or will they be stuck in prison in more ways than one?