The Family That Slays Together
Alberto Macias loved his wife Laura and his 5 children, and was doing his very best to provide for them⁠—but he was murdered with 2 bullet holes in his head. Who would want Alberto dead? More than one family member is about to flunk their polygraph test.
After what appears to be a random home invasion, Winston George is found hog-tied and strangled in his basement; After years of drug and alcohol abuse, Ralph Ludvik turned his life around⁠—that is until he met Debra. Was his overdose really an accident?