The Family That Slays Together Breakfast for a Dead Man
S1, E2: Alberto Macias loved his wife Laura and his 5 children, and was doing his very best to provide for them⁠—but he was murdered with 2 bullet holes in his head. Who would want Alberto dead? More than one family member is about to flunk their polygraph test.