Operation Special Warfare
To combat the country's largest terrorist factions, the government creates an elite military unit called the "Blue Lighting Commandos," led by the tough Captain Qin Guan (Gao Wei Guang). Among the fourteen skilled young personnel is Ning Meng (Hu Bing Qing), a determined soldier driven by the loss of her brother in a terrorist attack. Initially clashing with Qin Guan, Ning Meng gradually earns his trust and respect through rigorous training. As the unit engages in a dangerous confrontation with a volatile terrorist group, an unexpected romance blossoms between Ning Meng and Qin Guan, challenging their professional boundaries. Their growing connection raises the question of whether love can truly emerge in the midst of high-stakes military operations. This is a 2022 Chinese action romance drama directed by Liu Bo.