Oreimo Oreimo
Kyosuke Kosaka, a normal 17-year-old high school student living in Chiba, has not gotten along with his younger sister Kirino in years. For longer than he can remember, Kirino has ignored his comings and goings and looked at him with spurning eyes. It seemed as if the relationship between Kyōsuke and his sister, now fourteen, would continue this way forever. One day however, Kyosuke finds a DVD...
For years, ordinary high-schooler Kousaka Kyousuke has had an icy relationship with his younger sister Kirino, a star athlete who is also a star student. They barely say two words to each other.One day, Kyousuke finds the DVD case of a moe-style anime lying in the foyer. His curiosity gets the better of him, and when he tries to identify who dropped it, he learns that its owner is someone h...