Outer Range Outer Range
A rancher fighting for his land and family discovers an unfathomable mystery at the edge of Wyoming's wilderness.
The Void
Wyoming rancher Royal Abbott discovers an unfathomable mystery at the edge of his property, setting in motion a catastrophic chain of events.
The Abbott family frantically conspires to cover up their crimes but can’t piece together what has happened to Royal.
The investigation for the missing Tillerson brother forces Royal to ally with Autumn, until Amy makes an improbable discovery.
As word spreads about the Tillerson murder, Sheriff Joy interrogates the Abbotts, forcing Royal to wager far more than he can afford to lose.
Royal embarks on a quest to investigate the elusive dark mineral that is present on his land, only to intensify his growing rivalry with Autumn.
With family ties beginning to fray, Royal takes violent measures to get rid of Autumn, but is foiled when he discovers she has manipulated someone close to him.