Outrageous Births: Tales From the Crib Outrageous Births: Tales From the Crib
An emergency birth interrupts a wedding; a woman delivers after crashing her car into a canal; a baby with a life-threatening condition is born prematurely at home.
A woman delivers while hailing a cab to the hospital, a delivery becomes life-threatening when a strict religious community won't allow the mother to go to a hospital; twin sisters have their babies on the same day.
A woman gives birth while trapped in an elevator; two truckers deliver a baby in a diner; a prolapsed umbilical cord threatens a baby's life.