Involvement in Family Affairs
Sato Shinohara (Tsuchiya Tao) runs a budget-friendly restaurant with her mother, attracting loyal customers through her welcoming personality. When her boyfriend Kenta Miyama (Matsushita Kouhei) proposes, she happily accepts. However, Kenta's wealthy, formerly noble family strongly opposes their marriage, viewing Sato as a "commoner" unworthy of their son. Despite Kenta's reassurances, his family remains adamantly against their union. The couple must now navigate the challenging waters of family expectations and societal prejudices to prove their love and commitment. Based on a manga series by Koyama Yukami, this is a 2022 Japanese drama series directed by Ryo Tanaka, Toshiyuki Mitsuhashi, and Yusuke Mito.