Patria
The complicated history of two families divided by Spain's Basque Country conflict is told in this riveting series.
Octubre Benigno
Series premiere. Following Basque separatist group ETA's ceasefire, Bittori demands answers for her late husband's unresolved murder.
ETA issues a dangerous set of orders for Joxe Mari and increases their pressure on Txato.
Arantxa's budding friendship with Bittori drives her to go behind her mother's back and reach out to Joxe Mari with an urgent request.
The hunt for Joxe Mari intensifies when he's placed on the Most Wanted Terrorist List. Bittori's children grow concerned about her health.