Pawnography
Wheel and Deal
An event planner and a school teacher fight to win Rick's favorite two-wheeled treasure.
Rick and the boys try to prevent a bookie and a tech specialist from winning one of the rarest bikes in the shop.
Rick takes on a figure skater and a history professor to defend a valuable piece of arm candy.
An attorney and a real estate agent go head to head with Rick to win a rare, mint-condition firearm.