Thrift Hunters
Follow thrifting gurus Jason T. Smith and Bryan Goodman on a fast paced, modern day treasure hunt. With a sixth-sense for bargain hunting and the world of online auctions, Jason and Bryan try to turn second-hand goods into first-rate profit.