The Good, the Rad, and the Ugly!
S1, E1: Jason & Bryan pull double duty, shopping at thrift stores & antique malls in Las Vegas & Boulder City. Jason finds a rare jacket from the cult 1986 film RAD, but the guys face a battle when it comes to bartering with the owner.