Penn Zero is a regular kid with a not-so-regular job. He's a part-time hero who, along with his friends Sashi and Boone, zaps to other dimensions to fill in for heroes in need.
While defending an underwater kingdom of fish-people, Penn helps Boone face an embarrassing secret. Penn tries to give a dinosaur-riding Sheriff a second chance at greatness.
In a world of plush animals, three stuffed amigos must save a plushy town from giant babies. On an alien jungle planet, Penn and Boone both fall for the beautiful alien princess.
Penn is convinced that nothing could be cooler than being a superhero. In a world of street-racing magic carpets, Penn struggles with Boone who has become an all powerful genie.