Perdona nuestros pecados
Armando Quiroga is the richest and snobbiest man in the town of San Juan, and whom everyone respects. Elsa, his daughter, falls in love with Andrés Martínez, son of Silvia, a domestic worker of the Montero family. Both have a secret love and, when Armando discovers it, he opposes this relationship because for him, Andrés is not worthy of his daughter's love.