PI Meena
A young private investigator is the eyewitness of a road accident. A young man is hit by a speeding truck. Happens all the time. Or, does it? An existential link to her troubled past and the mother of the dead man grab her into investigating the accident. The world tries to brush it under a thick carpet. But when the accident points to an incredible bio-terror plot, the young PI Meena must fight.