PIT BABE
Babe (Pavel Naret Promphaopun), a race car driver with near-supernatural abilities, is the king of the racetrack and used to living a freewheeling lifestyle. That changes completely when a cute, but nerdy young man named Charlie (Pooh Krittin Kitjaruwannakul) approaches Babe and asks to join his racing team. Babe allows Charlie to try out, but Babe sees more than just a future racing teammate in the newcomer. Babe and Charlie's relationship soon turns steamy, as the two of them can't deny their attraction for each other, and what started as a temporary fling starts to feel more like real love. However, Charlie is keeping secrets from Babe that could destroy their bond. Can they look past their issues and pursue a future together, or will hiding the truth just lead to heartbreak? This 2023 Thai BL drama was directed by Nopachai Chaiyanam, adapted from a web novel.