Planners
As her marriage to Marcos comes to an end, 37-year-old Malena Carregal confronts a vastly different reality — jobless and facing an uncertain future after 15 years of building up the events agency which is now in Marcos’ hands. But in this moment of crisis, Malena meets Cali, an intriguing and ambitious woman who breathes new energy into Malena’s life.
Let’s Not Be So Trusting
Malena assesses her life after a divorce from Marcos. Her ex-husband is to become the sole owner of the events agency that Malena worked for over the last 15 years, and will only walk away with a payout. Struggling to adjust to an empty home and uncertain future, Malena strikes up a connection with Cali, a woman of energy, fresh perspective, and with an offer to organize an event.
Hurra
Cali facilitates an event for the launch of a Russian vodka brand. As things pick up for Malena’s project, and her home slowly becomes an office for the agency, her ex-husband Marcos questions whether it will hurt her time with their son Javi. Later, the agency picks up two new members and Malena earns some important approval after the launch.
Malena and Cali are caught by surprise by the sudden cancellation of a job. The opportunity to plan a wake leads Malena into a dramatic ceremony filled with scorned lovers, secret children, and impulsive encounters. Cali, meanwhile, must handle unresolved matters from the past and sets out to reconnect with her estranged husband. Also, the team settles on a name for the new agency.
The wedding of a beef magnate’s daughter becomes priority number one for the agency. But the big day is hit by a series of missteps, which aren’t made easier by disagreements between the bride and her father, leading Malena to lose control of the event. Also, Javi breaks up with his girlfriend, Ray quits Marcos’ firm, and Cali's husband announces his return to Argentina.
The wedding ends on a high note after Cali manages to de-escalate the clash between the bride and her father; Malena, Andy and Cali are on a high note after another successful event, but a plumbing emergency forces them to change offices in hurry. Later, Malena finds out that she will be competing against Marcos for a potential project. Also, Cali receives some upsetting news from her husband.
As business picks up the agency, Malena begins to fall out of sync with Javi; after a quarrel, Javi decides to go stay with his father, which eventually leads him to take part in an out-of-control divorce party for his dad. The fallout ends up reaching Malena after the media misinterprets the story. Also, Andy spends time with his daughter and Malena meets an attractive man.