Platinum Babies
Victoria & Tom
Victoria Recano's baby shower has all of the excitement and swag of a red carpet event complete with a trendy Sunset Boulevard location and celebrity guests.
Betsy's dream of an elegant tea party comes true as dozens of friends and family look on.