Please Be My Family
Though a successful businessman, Song Hao Yu (Xie Bin Bin) is utterly hopeless when it comes to raising his son, Song Xing Chen (Zhang Yan Bo). In desperate need of help, this single father will do almost anything to better his relationship with his son, including proposing a marriage of convenience with Qi Si Le (Zheng Qiu Hong). A single mother in desperate need of a miracle, Si Le agrees to Hao Yu’s proposal, as doing so will provide her with the funds she needs for her daughter’s life-saving operation. Joining their single-parent families, Hao Yu and Si Le have no idea they’ve just started down that path that may ultimately lead them to love.