Pokémon Horizons: The Series Pokémon Horizons: The Series
After Sprigatito is taken by Amethio's group, Liko works alongside Freddie to plan a rescue.
When the airship makes an emergency landing, the ship's Fuecoco disappears. Meanwhile, islander Roy witnesses a mysterious pokemon.