Poltergeist: The Legacy
In this outstanding, paranormal drama, Derek Rayne (Derek de Lint) and Rachel Corrigan (Helen Shaver) lead a talented team of professionals, known as The Legacy, who investigate the strange, the unknown and the unspeakable evils that roam the world.