Popeye and Son
After 58 years of Popeye and Bluto fighting over Olive Oyl, they've all decided to finally settle down and start families. Popeye and Olive got married and had a son who hates spinach. Bluto also got married and had a son who's a bully to Popeye's kid. Wimpy has also started his own burger chain and tries his best to refrain from eating his own burgers.
Attack of the Sea Hag/Happy Anniversary
A mermaid figurehead turns out to be bad luck for Bluto and Tank. On their anniversary, Popeye and Olive recall their wedding.
The Sea Monster/Poopdeck Pappy and the Family Tree
Bluto and Tank capture a rare sea monster which has taken a shine to Polly and Poopdeck Pappy tells Junior's class all about the Popeye family tree, but only succeeds in embarrassing his grandson.
Tank sabotages the beach to get folks to visit Bluto's Wave Park. Woody is kidnapped and taken to Goon Island.
Bluto and Tank will do anything to win the Picnic Games. The kids are in for trouble when they search for pirate treasure.
Success goes to Junior's head when he finds a genie in a bottle. Olive goes to bat for Junior's baseball team when an injury puts Popeye on the bench.
Junior works for Bluto to earn money for Olive's birthday gift. Junior gets a starring role in a surf movie.