Population 11
Stray Dogs
Aided by good Samaritan, Cassie, Andy turns his focus to local baker, Audrey, as the prime suspect in his father's disappearance.
Andy is lured out to the desert by Cedric, while Cassie learns the shocking truth about Jimmy.