Porter Ridge
When Terry's wife learns about Bryan Sciscoe getting a new RV, she suggests borrowing it for a vacation. Appalled, Terry refuses to ask his rival for a favor and embarks on creating a dream mobile of his own.
Terry freaks out when he finds a snake in one of his cars and enlists Dirty Andy to help him figure out a way to destroy what he is convinced is a reptile infestation.
After being fed up with the amount of work required to join a local bike gang, Terry decided to create a gang of his own with the boys on the ridge.
Terry scores a limo at auction and Dirty Andy convinces him to start a limo service, but complications arise when they double book on their first night in business.