Poyraz Karayel
A former police officer wrongfully suspended for a crime he did not commit. Loses his family, his job, his wife and his child. As he desperately tries to regain custody of his son, his former boss makes him an offer. In this offer, he is supposed to infiltrate the mob and provide information to the police. All this will get complicated when Poyraz falls in love with the mobsters' daughter while working as an undercover for the police.